Повернення

Товар, куплений в інтернет-магазині zabava-tex.com.ua, можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання у відділенні перевізника (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII).

Для повернення необхідно заповнити форму на сторінці https://zabava-tex.com.ua/account-returns-add. Після отримання запиту, ми зв'яжемося з вами протягом 1-3 робочих днів.

Повернення товарів належної якості

Товар належної якості підлягає поверненню, якщо:

  • Цей товар не використовувався та не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований, та збережена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Наявність розписки кур'єра, чека на купівлю чи інших документів, що підтверджують факт оплати;
  • Надіслано запит через Форму повернення.

Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню (згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 №172):

  1. Товари для немовлят (пелюшки, тощо);
  2. Панчішно-шкарпеткові вироби;
  3. Рукавички, рукавиці;
  4. Білизна натільна (у тому числі купальники, боді і чоловічки для новонароджених);
  5. Нічні сорочки, піжами, халати;
  6. Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;

Повернення товарів неналежної якості

Товари неналежної якості – це товари, які несправні та не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані під час повернення товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо дизайн або елементи дизайну відрізняються від описаних на сайті, це не є нефункціональністю або дефектом товару.

Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також наявність усіх товарів у замовленні повинні перевірятись одержувачем у момент доставки. При доставці товарів Ви повинні поставити підпис на чеку в полі "Замовлення отримало, замовлення повне, претензій до зовнішнього вигляду товарів не маю". Після отримання замовлення претензії до зовнішнього вигляду чи дефектів товару кількості товарів у замовленні не приймаються.

Якщо товари, які Ви отримали, були несправними або не відповідали Вашому запиту, їх повернення здійснюється за рахунок магазину.

Варіанти повернення товару

  • Якщо Вам на місці (у присутності кур'єра або у відділенні компанії-перевізника) не сподобався жоден товар із замовлених, Ви можете відмовитися від замовлення, але доставка оплачується.
  • Будь-якою кур'єрською службою. Даний спосіб повернення оплачується Вами, якщо це не передбачено випадками повернення товару, пов'язаних з виявленням шлюбу та невідповідності товару очікуваному. Будьте уважні, якщо Ви відправите нам посилку за рахунок Одержувача або післяплатою, вона буде автоматично Вам повернута. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Пересилаючи посилку, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!
  • Повернення та обміни з Нової Пошти забираються у вівторок та четвер.

Повернення товару здійснюється за адресою:

Полтавська обл., м. Горішні Плавні,

Комендатенко Руслан Анатолійович, т. +38(096) 335-13-76

"Нова Пошта" - від. №1 або "Укрпошта" – індекс 39801, вул.Строна, 3

Повернення коштів за товар

Якщо все гаразд, Ваше повернення прийняте, і дотримано правил повернення, то за Вами залишається рішення, яким способом повернути кошти за товар.

Повернення коштів може відбуватися такими способами:

На банківську картку клієнта протягом 7 днів із моменту отримання посилки.

Грошовий переказ через "Укрпошта" та "Нова Пошта" (комісію оплачує клієнт) протягом 7 днів з моменту отримання посилки.

Вкажіть будь ласка у бланку повернення яким способом та на яке ім'я повернути Ваші кошти. Витрати пов'язані з поверненням коштів грошовим переказом "Укрпошта" або "Нова Пошта" та вартість кур'єрської доставки несе покупець, якщо це не пов'язано з помилкою працівників магазину при формуванні та відправленні товару замовнику. Якщо повернення здійснено помилково працівника магазину, клієнт отримує назад повну вартість замовлення. При цьому магазин оплачує пересилання товару назад. Помилка працівника магазину може бути така:

  • вислано не ту модель товару, яка вказана у замовленні;
  • висланий не той розмір товару, що вказаний у замовленні;
  • колір товару не збігається з кольором на фотографії (наприклад, замість червоної куртки було вислано синю). При цьому відтінок того ж кольору, що і в замовленні, не враховується (наприклад, блакитний - бірюзовий), оскільки різні монітори можуть спотворювати зображення (яскравість, контраст, чіткість);
  • надісланий бракований товар.
Contact Button